onsdag den 29. maj 2013

Intet nyt er godt nyt....

Dette har jeg lige fået at vide via telefon fra sygehuset. Ja ja, man lærer nyt hele tiden. To sygehuse er li´med to forskellige kulturer. Jeg vender mig nok til det på et tidspunkt.
 
Selve ordsproget kender vi jo alle, passer gør det sikkert også, men at leve efter det, kan være ganske frustrerende ind i mellem.
 
Det er ikke nemt at forholder sig til ingenting, tal kan være positive eller negative, gå den rigtige vej eller ej, men der er noget håndgribeligt at forholde sig til.
 
Men det fedeste af det hele, er at mine tal går den rigtige vej, efter de to biologiske kurer jeg har fået.....ELSKER LIVET.
 
Har lige haft tre fantastiske dage.
 
Mandag mangtede jeg skal køre til DcH Give og træne mit hold, det skønneste hold. Derefter hjem og have besøg af Sanne og Linda, vildt hyggeligt.
 
 
Linda havde denne fine gave med til mig, fra Spanien fra Bob og Cyd.
(Easy´s opdrætter)
 
Stort tak til Bob og Cyd. Blev virkrlig rørt.
 
Og disse smukke blomster fra Linda og Sanne.
Bliver bare så forkælet :-)
 

Tirsdag er en god dag:

Prøvesvar der går i den rigtige retning :-)
 
Kromierne og jeg kørte ud på Farmen, så fedt bare at komme afsted. Jari hylede hele vejen ned af grusvejen af glæde, han var slet ikke klar over at jeg ikke måtte løbe, stakkels hund, hi hi.
 
Når men jeg gik rundt og han hyggede sig.
 
 


Tak til Sanne for de skønne billeder.
 
----------------------------------------------------------------------------------'
 
Easy var med i 10 min på hvalpeholdet og legede derefter med Bodil, de er bare for søde sammen. 

Bodil går tur med Easy.

 
-------------------------------------------------------------------------------
 
Hygge bagefter med Helle og Bibsen:
 

 
 
 
Lige før der kom vand, lyn og torden:

1 kommentar:

  1. Skønne billeder og dejligt at høre det går den rigtige vej...... Det har du sørme fortjent. Hvor er du sej.

    SvarSlet