mandag den 3. juni 2013

Ud i det fri > Tøsetur til Lemvig.....

Har i denne weekend været på den fedeste tøsetur. DcH Lemvig og DcH Holstebro afholdte agility konkurrence sammen med Dyreskue, marked mm. på Rom flyveplads. Bibsen, Maria, My og jeg samt 7 hunde havde lejet os ind i Nr. Nissum på Dronninggård. Super lækkert sted.
 
 


 
 

 
 
 
 
 
 

 
Jeg havde ingen forventningen rent agility resultat mæssigt, men glædede mig totalt vildt til en hygge weekend i skønt selskab og agility tosser er squ godt selskab.
 

Jari:

 
Jari er og bliver Moar´s hund, jordens skønneste. Hvor er han bare sød, han ville være ret god til Golf tror jeg, for han forstår squ at arbejde med de største handicaps, Smiler.
 
I alle 8 løb over weekenden hang jeg langt bagefter ham, alligevel gav han den gas, han er for sej. Han vandt alle 4 klasse 3 løb, og fik to anden pladser, en tredje plads og en disk i de 4 åbne.
 
 
En stor tak til Tanja for disse dejlige billeder.
 
 
 



 

 

 

Disel:

 
Disel og jeg fik tre disk, igen fordi jeg hang langt bagefter og at vi ikke rigtig kender hinanden endnu. Men sandelig om vi ikke sluttede af med et fejlfrit SP åben løb, en tredje plads og DM udtag. Super seje Disel.
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------
 
 Hele weekenden var total rå hygge, agility, afslapning, syg humor mm. Tak til alle for at bidrage til dette. Så dejligt at være en del af.
 
Tak til Maria, Bibsen og My for en uforglemmelig, skøn og ukompliceret weekend.
 
Tak for hjælpen med at slæbe, sætte op mm.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar