mandag den 17. juni 2013

DKK Ribes hundevenner.

Easy, Jari og Jeg havde en super hyggelig weekend i Jernvedlund. Jeg nyder at komme til Ribe Hundevenner, en klub med masser af varme og de skønneste personer. Så dejligt at se alle de dejlige mennesker igen. Altid smilende skønne mennesker med en fed humør, nogle gange værkstedshumør, så fedt.
 
Tak for telt plads til Niels og Karna samt Majbritt, det sætter jeg stor pris på, når man ikke selv må så meget. Det er jo ikke nemt at lade være, så er det godt der er nogen der kan holde nogen i kort snor, smiler.
 
Vi løb 2 åbne, 1 klasse løb og et hold løb pr. dag. Jeg er jo ikke ligefrem i bedste form efter en uges indlæggelse samt 4 uger efter en nyre biopsi hvor jeg intet måtte, så jeg har som om jeg har fået tæsk, dahm jeg har ondt over det det og lidt fibersprængninger er det hvis også blevet til, men indeni har jeg det så godt.
 

Jari er bare den sødeste:

Jari løb fine løb, ønsker sig en ny H.F. ind i mellem er jeg sikker på. Først står hun i vejen, så kalder hun lige inden et spring (som han skulle have), så kommer Jari selvfølgelig, glemmer banen gør hun også mm. Ikke nemt var være hund.
 
Vi var fejlfrie i alle 4 spring løb, have 5 fejl i to af agility løbene og 2 disk i de sidste to agility løb. Ikke de store resultater men vi hyggede os vældigt, både på banen samt udenfor.
 
Vores hold Dream Team of Kromis blev nr. 3. Så samlet tror jeg også vi ligger nr. 3 efter to stævner.
 
 
Tak til Rikke Wriedt, for dette fine billede.
 
 

Easy, han bare hygger:

Easy er den nemmeste lille Kromi, han bare nyder det og hygger totalt når vi er af sted. Når han ikke er ude at gå, lege, snakke med eller andet, han bare ligger og sover i hans bur, hvor er han nem.
 
 
 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar