søndag den 2. februar 2014

Kromi besøg, træning og hygge....

Har haft en lidt hård uge med arbejde, med et ekstra tandlægebesøg pga. knækket tand (var blevet lavet en gang), en hel dag på Odense Universitets Hospital ved gigt lægerne mm.

Så da jeg gik hjem torsdag til weekend, glædede mig så meget til et par hygge dage.

Fredag formiddag var hundene og jeg på Kromi besøg ved Birthe og Bella, total rå hygge og  hundene de bare legede. Og om aftenen kom Bente og Jørgen, vildt hyggeligt.


 Lidt billeder af Jari, Easy og Bella.





  









---------------------------------------------------------------------------

Lørdag til Agility træning i ridehal om formiddagen, vildt hyggeligt. Easy er på hold men Jari er svær at nå at får trænet da jeg selv har holdet, men han da løbet 5 min. til sidst, så blev han glad.

Efter træning kørte vi ned på DcH pladsen hvor vi mødte Jytte og Sati, vi gik en tur med alle hundene og fik en hygge snak, så dejligt.

Derefter hjem til en sen frokost og hygge på sofaen.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar