fredag den 31. januar 2014

Årets første Agility stævne.

Sidste weekend var vi til årets første Agility stævne med DcH Højme som vært. Det er blevet en tradition og er super hyggeligt. Dejligt at se alle agility tosserne igen, tak for en super hyggelig weekend på Fyn

Jari og jeg er ved at finde melodien sammen igen. Han var bare klar og løb kanon godt. Jeg kan for første gang i over to år være der for ham samt løbe en hel bane uden at være ved at falde død om, så fedt.

Ham fik tre DM udtag ud af fire mulige, den fjedre må jeg ta´ på min kam, jeg glemte min hund ved andet sidste spring, efter et super fedt løb. Han fik flotte placeringer i de tre andre åbne.

I klasse 3 løbene løb han også bare så godt, vi vandt en SP 3, blev nr. 3 i en AG 3, fik en med 5 fejl (min skyld igen igen) og fik en disk.


Alt i alt godkendt. Elsker den hund, han er for sej.


Helle Larsen og Flemming Andersen har taget disse billeder, mange tak.









Her lidt videoer fra søndag, fik desværre ikke optaget løbene om lørdagen:


Agility Åben:


Spring Åben:


Spring kl. 3:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar