onsdag den 1. januar 2014

Tilbageblik på 2013.

2013 er et år jeg ser tilbage på med stor glæde, trods en del modvind.

Jeg har været igennem den helt store trummerum atter engang, da mine nyre og jeg ikke altid er enige om hvilken vej vi skal gå. Smiler.
Men for at gøre en lang historie til en kort, jeg kan ikke tåle mere kemo så i maj/juni måned var jeg igennem en ny biologisk kur på Odense universitets hospital. Den ser umildbart ud til at virke, mine nyretal er ikke gode, men stabile. I august blev jeg trappet ud af perdnisolon efter 10 år. Så jeg nu har jeg bare ondt i alle led. (Leddegigt og urinsyregigt) Husker stadig dine ord Berit Bilde "der er ikke nogen der opdager hvis man smider lort på en mødding" Så sandt.

 

Rockie

 

 
2013 var året hvor vi måtte sige farvel til vores elskede gamle dreng "Rockie".
 
Rockie sov stille ind i juni.

Rockie var en ener. Altid glad og fuld af livslyst. Vores lille bandit. Elskede alle der kom hos os samt dem han mødte på sin vej.
Han var den sejeste lille hund med sin næse, det han ikke kunne finde var ikke hver at skrive hjem om. Derfor var han også eftersøgnings hund i DcH Regi. Derudover var han B hund, Klasse 3 i Agility, elsker at lave Tricks/Rally. Han har været med til DM i agility, været klubmester i Agility og Rally flere gange samt været Kredsmester.
 
 Han var en stor del af vores lille familie i over 12 år, hvis ikke hele vores liv og efterlader derfor et stor tomrum her i vores lille hjem. Men er sikker hvorend du så er, så holder du Fest. Ha´ det godt gamle dreng.


 

 

Easy

 
 

Easy er en fantastisk hund. Han har været med ude på landets agility baner året igennem og har nydt det i fulde drag. Han er så lækker og vildt social, han har vist glemt at læse racebeskrivelsen. hi hi. Han har det mildeste sind og han er bare for sjov. Han startede på hvalpe holdet ved Sanne´s hundecenter i Januar, der var vi meget ustabile og tog et hvalpe hold mere. Efter sommerferien startede han på hvalpe agility og gik der indtil først i december. Easy har været meget sent om at sætte sig (udvikle sig), motorik var ikke noget han kendte til. Men jeg skal love for han er kommet efter det, han har virkelig fået styr på sin krop. Han blev et år i september. Glæder mig vildt til at komme i gang med ham på agility begunder her i det nye år.
 

 
 

 

Jari

 
 
 
 
Jari er bare for sej, han følger mig i alt.
 
2013 har været for vildt, hvad resultater angår. I marts blev han udtaget til DcH´s DM. I maj blev han både DKSPCH & DKAGCH samt udtaget til DKK´s DM.
 
I august fik han Sølv ved De Jyske Mesterskaber og Bronze ved Årets Hold.







I september ved DKK´s DM blev han Danmarksmester individuelt og fik Bronze med Kromiholdet. Ved DcH´s DM blev han nr. 5 og blev kåret som Årets Klasse 3 hund.
 
 
 
 
 
 
 
 

I november blev han Klubmester i både Agility og Rally samt fik vandrepokaler for bedst placeret ved DM, de tre bedste agility resultater, deltaget ved flest konkurrencer mm.

 
 
 
Jeg elsker den hund for vildt, vi har været så meget igennem sammen, ikke at jeg ikke elsker Easy, for det gør jeg skam, bare på en anden måde. Jari er Mors hund og Easy elsker alt med en puls. Smiler.
 
Da vi mistede Rockie gik der et par måneder før Jari havde fundet sin plads igen, Ikke at han ledte efter Rockie eller andet, men det gjore bare et eller andet ved ham som er svært at beskrive her. Men jeg skal love for at han er gamle Jari igen. Easy og Jari elsker hinanden over alt på jorden, de leger og leger, så herligt. Jari var god til at sige fra over for East i starten, men har en meget lang lunte i dag. De er to fantastiske hunde begge to.
 
 
 


 

 


 

 
 
 
 





Dette var små udpluk af vores 2013, tak fordi i læste med. Glæder mig til mange dejlige timer med jer alle i 2014.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar