tirsdag den 31. december 2013

Fart og Motivations Kursus...Easy er en stjerne....

Her den 39. og 30. december har Easy været på Fart og Motivations agility kursus for begundere ved Gitte Hoffmeister. 3 timers kursus, rigtig fint for unghunde.
Da vi ankom havde jeg faktisk ikke rigtig nogen forventninger til han. Han har nemlig været meget sent om at udvikle sig (sætte sig), mors lille motorik spasser. Smiler. Så han har gået på hvalpe agility endtil nu. Ud over disse to kurser har han kun været på et lille bagkryds kursus for begyndere og et handlings begynder kursus her i december.
Easy er blevet 15 måneder her i december.
Så han har faktisk ikke rigtig prøvet noget. Men hvor er det fedt når den grundlæggende træning virker. Det kommer fuldstændig bag på mig hver gang, selvom jeg ved det. Jeg står bare og tænker Dahm der har han aldrig prøvet før, men han gør det bare. Vildt og så fedt. Easy har virkelig fået styr på hans motorik (sin krop), jeg er imponeret. Men jeg skal love for at jeg skal kridte skoene, he he. Dahm hvor var han sej.
Nu har jeg prøvet at træne to (næste) hunde op nede ved Sannes Hundecenter, og kan kun sige en ting, DET VIRKER.
Jeg glæder mig vildt til at komme på et begunder agility hold til januar.
Elsker den hund.


Her lidt billeder, taget af John Larsen:











 Dejlig kage, Anette havde med :-)

Her lidt video fra de sidste to dage. Det lykkedes til sidst.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar