tirsdag den 10. december 2013

Julestævne. Kromfohrländer Jari er en ener.....

Jari er ene ener, han følger mig i tykt og tyndt. Er jeg på er han på. 
Elsker den hund og er stolt af alle de resultater vi har nået trods en del modvind indimellem pga, af min nyresygdom og alle de behandlinger jeg har fået.
 
I søndags var vi til det hyggeligste Julestævne (DcH Horsens) i Hedensted. (Sannes hundecenter). Tak for godt selskab og en super hyggelig dag.
 
Easy var med, han hyggede sig. Det var den helt store legedag.
 
Jari var flyvende, seje lille Kromi. Vi startede med AG 3, han løb fanme godt, og pga. jeg har fået det lidt bedre, var jeg lige pludselig foran (det er længe siden det er sket, Smiler) og fik vendt for tidligt, så vi fik en væring. Sorry Jari.
 
Så var det jule Ag løbet (Åben), der var pakker overalt og vi blev dømt af Julemanden him self. Jari så kun Agility banen og vi gav den gas, og vandt. Se resultatet her:
 
 
 
Vores søde Dommer. Foto: Marianne Blom Larsen.
 
 
I Tunnelkuller (SP åben) kom jeg igen foran (det går ikke, hi hi) og Jari tøvede, så det kostede sekunder, men han løb så godt. Se resultatet her:
 
 
Vi meldte fra til SP 3, da jeg var våd og meget kold, skulle vente ca. 3 timer. Så vi var hjemme ved 15.30 tiden og nød resten af dagen sammen med Rudi.
 
Jari og hans fine præmier:
 
 
 
Jari var slet ikke træt da vi kom hjem, he he. Han er skøn den lille havl våde krøltot.
Easy skal vi lege ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar