lørdag den 28. december 2013

Tak for nogle skønne juledage.....

Vi har tilbragt Juledagen sammen med vores dejlige familie, så dejligt og super hyggeligt.
 
 

23 dec.

 

 Min mor og Rudi tager opvasken, som i kan se på Easy´s udtryk, er det ikke noget der  sker hver dag, hi hi.
 
 

24. dec.

Juleaften var vi her i Karlskov, sammen med min mor og Gert samt Rudi´s mor og far (Vera og Gunnar).
 
 

Så fine. 
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 Afslapning efter lang gåtur med hundene.
 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Mor og datter.

Værtsparret.

Gert og Jytte. (min mor)

Mine to dejlige Kromier.
 
------------------------------------------------------------------------------
 
Tossebilleder fra en skøn juleaften.



 

 25. dec.

Lang gåtur med hundene samt Julefrokost ved min søster og Co. Vildt hyggeligt. Tak for en dejlig dag til Fam. Rødtness Junge.
 

 26. dec.

Min mor og Gert kørte nordpå, alt julepynt blev pakket ned igen, ryddede op, hængte nye rullegardiner op. (julegave) samt ren afslapning.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar