søndag den 27. juli 2014

Kursus i Ødis. Easy var en stjerne...

Nu da Jari var skadet troede jeg ikke at 4 dags kurset i Agility i Ødis ville blive det samme, meeeeeen Easy var en super sej lille Kromi, han gav den fuld gas alle 4 dage. Er så stolt af ham.

Igen i år var vores instruktører: 


Lee Gibson, Anna Lenz og Daza Zakotnink.
Da Daza ikke kunne komme før søndag morgen var Claudia Elsner instruktør om lørdagen. 



Easy og jeg nåede ikke til Daza da jeg skulle have været ved hende lørdag og mandag skulle jeg op Dyrehospitalet med Jari og måtte bytte og sidste dag skulle vi løbe hold konkurrence i stedet for undervisnings pas. Men pyt jeg så med fra sidelinjen.



Vi var ved Claudia 1 gang. 
Fed bane med fint flow, man skulle løbe som ind i hel...... Lige noget for Easy.



Vi var 2 gange ved Anna. 
Kanon gode baner, masser af fart samt handling. Anna er så god til at se på/læse den enkelte hund og gør alt at hunden bibeholder farten. Fedt. Easy gav Max gas.



Vi var ved Lee 4 gange, da jeg måtte bytte. 
Han koncentrerede sig i år om os og vores koncentration inden/under et løb. "I får kun en chance." Banerne var på 5-8 forhindringer, man gik flere baner af gangen og løb dem ikke alle på en gang men nogen på en og andre på en anden. Fedt at prøve, det kan virkelig bruges fremover. "Find det der er bedst for din hund og ikke gør ikke det de andre gør og husk lav ikke om på det du planlagde under din banegennemgang" Så sandt. Det var virkelig en fed måde at løbe på, alle var meget mere koncentreret, så sjovt at se.


Stor tak til alle for total rå hygge og til Ødis for et super fedt kursus alt inklusiv.



Jari var med på hygge/ro plan.

Tak til Sara for at tage disse billeder:







Tak for disse billeder til Anne Marie:









 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar