mandag den 13. april 2015

Hals, stedet for krop og sjæl.

Torsdag blev agility banen tjekket, selv bane afmærket og teltet rejst på DcH pladsen i Give.

Dejligt for så kunne vi drøne nord til Hals, hundene og jeg.

Et lille visit ved de "gamle" så skønt. 
Som skrevet før ELSKET Easy og Jari sommerhuset, stranden mm. 
Når vi når igennem Hals mod Hou, vågner de og små hyler af glæde. Smiler.

Trods mørket da vi ankom, havde de fest. De nyder det så meget. 
Boede jeg i Hals, ville jeg gå på stranden konstant, det skønneste sted. Lige meget hvornår vi kommer, ser stranden aldrig ens ud, naturens gang. Fedt. 

Her kommer et hav af billeder af to skøre Kromier, de nyder hvert sekund.


Fredag formiddag, før solen tittede frem, total vindstille:



























EASY: 
Jari, Jari --- HJÆÆÆLP der kommer vand ud af sandet, det er nok farligt.

JARI: 
Jeg kommer nu, nej det er ikke farligt -- Kylling.  







Fredag eftermiddag med sol, varme og lidt mere vind:























Lørdag skulle Easy og jeg til agility stævne i Ålborg. 
Fast tradition sammen med min mor. Så hyggeligt.
 Jari og Gert er selvfølgelig også velkommen. He He. 
Vi kan ikke undvære dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar