søndag den 2. april 2017

IEC - Viborg.

En super dejlig weekend i IEC i Viborg er veloverstået. 
Lørdag var jeg deltager med begge hunde og søndag, var jeg hjælper hele dagen. 

Der var en super stemning hele weekenden, så selvom jeg var mega træt, kørte jeg hjem med et smil på læben. 

I år har jeg tilmeldt Easy landsholdets bruttotrup og her i weekenden skulle vi så have debut. Vi skulle løbe 3 løb, hvoraf de to talte. 

I det første løb, AG3 Ekstra - det løb der ikke talte med. 
Vandt Easy klassen og fik sit 2. AG CERT.

I andet løb, AG3 - løb Easy et super godt løb, men rev desværre en pind, han blev nr. 3 og fik point ind på kontoen.

I tredje løb. SP3 - løb Easy igen så godt, men jeg fejlbedømmer han da han kommer ud af en tunnel og disk. Pyt pyt han var så sej og jeg er så stolt af ham. Elsker den glade dreng.


Easy vandt AG3 Ekstra - Fejlfrit og fik sit 2. AG CERT.
Foto: Miriam Søndergård.

Easy blev nr. 3 i AG3 med 5 fejl - Han rev en pind.
Foto: Miriam Søndergård.

-------------------------------------------------------------------------

Gabi løb også tre løb lørdag.

I det første løb, AG1 Ekstra - får hun 5 fejl, hun løber simpelthen hele vejen udenom et spring, kæft hvor er hun sjov at løbe med.

I andet løb, AG1 - Super godt løb, hun er fejlfri og vinder.

I tredje løb. SP1 - Gabi snupper et spring fra den forkerte side - så disk. Hun er simpelhen den mest fantastiske lille kromi at løbe med - elsker hendes drive og glæde.

Gabi vandt AG1 - Fejlfrit.
Foto: Miriam Søndergård.

-------------------------------------------------------------------------

Banditternes flotte præmier:




 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar