mandag den 24. april 2017

FERIE.....

Sidste feriedag - hvor blev ferien af.

Ferie, hvor har jeg bare glædet mig til Ferie, har ikke haft ferie siden Juli måned 2016.

To do listen var lang, meget lang, men jeg må bare erkende - at det er den stadig. Men der har bare noget, der var vigtigere - der skulle gøres.
Den historie får i måske en anden dag.

Men trods det - har jeg haft fri og har da også fået lavet lidt.
Mest det sjove, hyggelige og det jeg elsker.

Har fået besøgt nogle skønnes mennesker jeg virkelig holder af, trænet lidt agility sammen med hundetosser som mig, opstartet online kursus igen, været til et par stævner, haft besøg, fået massage, ordnet lidt i haven, fået agilitybanen sat frem mm.

Som altid har ferien været for kort, 14 dage er ingeting ... Smiler.


Forårsbilleder af de to skønne og lidt fra haven:



















 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar