søndag den 27. maj 2018

Tid til afslapning......

Efter et par hårde måneder med behandlinger, agility konkurrencer, WAO og mange aktiviteter i weekenderne, har jeg virkelig glædet mig til denne weekend - hvor vi absolut intet skulle.
 
Vi pakkede bilen om onsdagen, så vi kunne komme tidligt af sted torsdag.
Jeg skulle lige på arbejde om formiddagen - så kunne vi smutte nord på.
 
Det har været tre fantastisk dage i Hals, i det bedste selskab.
Der er blevet slappet af og batterierne er blevet ladet op.
 
Sommerhuset i Hals ved Min mor og Gert, er hundenes andet hjem.
De elsker at være der og bliver "kun lidt" forkælet, smiler.
 
Vi ankom ved 17 tiden, vi hyggede og gik en tur ned på stranden.
Det er livet - Love it.






 
 

Fredag have vi (min mor og jeg) kun en "skal" opgave.
Nemlig at købe fødselsdagsgave til både min mor og Gert.
Det fik vi ordnet - to tosser af sted med trailer, det var så sjovt.
 

 
 
 
Derefter var det bare ren rå hygge og en tur på stranden.
 









 



 
 
 
Lørdag stod vi op kl. 04.00 - vi skulle på stranden kl. 04.43 og se solopgangen.
 
Wauuu hvor var det flot.
 
Vi sad bare med vores kaffe og nød det.

















 




























Hundene hyggede og slappede af max.



 
Tusind tak for tre skønne dage i Hals,
altid en fornøjelse at være på besøg ved jer.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar