søndag den 6. maj 2018

Travl uge - men med hygge.......

Vi har haft en travl uge med.....
 
> Tandlægebesøg
> Sygehusbesøg x 2
> Sommerdæk på bilerne
> Ved MAGTOR med hundene
> WAO træning ved Sanne og Thomas
> Agility stævne i Skive
> Passet jobbet mm.
 
 
Derudover har vi haft masser af tid til hygge og afslapning.
Så dejligt.
 
Mine tal hopper stadig op og ned og jeg fik af vide at jeg skal have lidt tålmodighed. Og hvor køber man lige det. Hi Hi. Nu skal nyrerne og kroppen have lov til at komme sig. Og jeg må accepterer at jeg er træt og skal give lov til at være træt.
 
-----------------------------------------------------------------------
 
Billeder af Easy og Gabi, da vi var til WAO træning:







 
---------------------------------------------------------------------
 
 
Billeder fra en varm søndag i Skive:
 
Kæmpe stor tak til dig Tanja for disse fantastiske billeder.
 
 
EASY:
 

 
GABI:





 Varmt var det ... Smiler...











Det var en super hyggelig dag, i det bedste selskab.
 
 
Hundene var så seje:
Easy vinder SP åben, bliver nr. 2 i SP3 og nr. 3 i AG Åben.
Gabi vinder AG3.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar