mandag den 15. april 2019

Årets første DKK stævne.

I lørdags afholdte IEC årets første DKK stævne.
 
Både hundene og jeg elsker at løbe i den hal.
 
 
Billerne er taget af Miriam Søndergaard:

 
 
 
Der var Landsholdsudtagelses point i AG3 og SP3.
Jeg har tilmeldt begge hunde til Landsholdets bruttotruppen 2019.
 
Kommer vi med er det fantastisk - kommer vi ikke med, så vælter min verden slet ikke.
 
Jeg kan godt lide at blive presset og det gør jeg, når jeg har noget at løbe for.
 
MEEEN det skal være sjovt og så længe det er det - er vi med.
 

Begge hunde løb fantastisk på både Regin og Oba´s baner.
Det var fede baner og jeg opdagede hvor vi havde vores
forbedringspunkter - smiler.
 
Det var de samme steder det gik galt med begge hunde.
Så det må vi hellere få trænet lidt på.
 
Banerne:


 
 
Gabi fik en vægring (5 Fejl) i AG3 Ekstra og AG3 og blev nr. 5 i begge klasser.
Hun var fejlfri i SP3 og vandt.
 
 
Easy sprang feltet på balancen i AG3 ekstra (5 fejl) og blev nr. 6.
Han blev disket i AG3 og SP3.
 
De løb bare så godt begge to.
Elsker at løbe med dem.
 
 
Billerne er taget af Miriam Søndergaard:
 

 
 
 Resultaterne:
 

 

Gabi vandt 6 af disse "frostpølser" fra VOM.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar