tirsdag den 2. april 2019

Swedish Open 2019.


 Torsdag den 28-03-2019:
 
Jag landede ved Lene ved 9.00 tiden - bilen blev pakket og vi drog af sted.
Tøsetur til Sverige, Christina, Lene og jeg.
 
Vi sejlede fra Frederikshavn til Göteborg.
 
Vi boede i Vara - 30 min fra Hallen. ( Tångahed i Vårgårda ) 
 
Turen gik så godt og hundene var så seje.







 
 
Pitstop udenfor Göteborg.

 
 
 
 Fredag den 29-03-2019:
 
Vi mødte denne smukke kirke på vej til Hallen.

 
 
Morgentur: 


 
 
Så er vi i gang:

 
 Begge hunde løb et AG3 og et SP3 løb om dagen. (fredag, lørdag og søndag)
 
Om fredagen blev de begge disket i AG3 og var begge fejlfrie i SP3.
De blev henholdsvis nr. 14 og 15. Easy´s løb var perfekt, Gabi havde en del buer og skulle nok have haft en væring.
 
Men de var skønne at løbe med - elsker dem.
 
 
Gabi hygger i bilen.

 
Vi mødte flere Kromier til Swedish Open.

 
 
  
Vi boede på Hotel Grepen i Vara - Skønt sted.


 
 
 
 Lørdag den 30-03-2019:
 
Lørdag var en meget lang dag, vi ankom til hallen kl. 06.30, Lene og Christina skulle gå bane kl. 07.00.
 
Jeg løb mit første løb ved 18.00 tiden og det sidste efter 22.30.
Hundene var super seje - men jeg gik godt nok lidt kold.
 
Men trods den lange dag - så hyggede vi max.
 
4 x disk men 4 x gode løb.
 
 
 
Easy fik nyt dækken:
 
 
 
 
Seje "høne" (Gabi) 
   
 
Gabi hygger før start:

 

 
 
 
Søndag den 31-03-2019:
 
Meget sent i seng og meget tidligt op. (sommertid)
11 timers søvn på 3 nætter. Træt - ja lidt træt.
 
Både Easy og Gabi var atter mega sej.
 
Gabi disk i AG3 og fejlfri i SP3.
Easy disk i begge løb.
 
 
 


Easy hygger før snart:
 
 
Gabi blev nr. 7 i sit SP3 løb og fik en finaleplads.
 
 

 
Seje Gabi.

 
 
 
 
Lige inden finalen finder jeg ud af at Ole/Evo er Svensk Spring Champion og at det er Gabi der bliver Svensk Spring Champion - Så Vildt.
 
 
GABI ER BLEVET SVENSK SPRING CHAMPION.
 
 





 
Fuji blev Svensk Agility Champion - stort tillykke til Fuji/Sarah.
 
To smukke Champions.
 





 
Finalen:
 
Vi gav alt vi havde - fra 2-4 kunne jeg have været mere præcis/på, men derudover kunne vi ikke have gjort meget mere - lige udover et løbefelt på balancen.
 
Vi blev nr. 4.
 
Jeg er så stolt af Gabi - hun en min sejeste  lille stjerne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
Mandag den 01-04-2019:
 
Turen gik hjem - Kæmpe stor tak til Lene og Christina for en fantastik tur. Det har været så sjov.
 


Farvel Sverige.







 
 
 
Tirsdag den 02-04-2019:
 
 
Gabi = Svensk Spring Champion.
 










 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar