mandag den 2. september 2019

DKK´s DM i Vejen - Easy blev Danamrksmester for hold.

DKK DM i Vejen fik desværre ikke den bedste optakt. 
Jeg havde aktivitet i min nyresygdom i ugen op til og blev indlagt om 
fredagen - Blev dog udskrevet igen sammen dag.

Jeg var ikke helt fit for fight, men hundene var så fantastiske at løbe med.


Lørdag var de var begge fejlfri i deres spring holdløb. 
Begge deres hold havde tre fejlfrie med til søndag.

I individuelt var Easy fejlfri og blev nr. 3. Gabi fik desværre 5 fejl, en væring. 


Søndag havde jeg lidt problemer med svimmelhed og meget lavt blodtryg. Måtte ligge ned at ligge på knæ efter Easy´s hold løb og efter æresrunden. 
Det blev bare sort og jeg husker slet ikke at vi løb æresrunden.


Easy´s hold MADE BY MONTY blev DANMARKSMESTRE.
Det er faktisk 3. år i træk at MADE BY MONTY bliver danmarksmestre.

Gabi´s hold SANTA fik desværre 3 disk.

Vi fik 4 disk om søndagen, men vi var der.




MADE BY MONTY - DANMARKSMESTRE.








TAK FOR GOD HOLDÅND TIL JER.



 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar