tirsdag den 24. september 2019

Hjemturen fra AWC 2019 og evaluering af AWC 2019.

Sejlturen fra Turku til Stockholm gik godt og var super hyggelig.
Køreturen ned igennem Sverige gik også super fint.
Tak for en super hyggelig hjemtur til jer - Johanne, Mette og Pia.


Stockholm mandag morgen.



Gabi og jeg landede på Billundvej ved 21.00 tiden mandag aften.
Dejligt at være hjemme ved Rudi og Easy igen.
Easy blev så glad - hvor er han bare en skøn dreng.
Total happy - LOL.

-----------------------------------------------------------------------------

Til dig Johanne, tak for en fantastisk tur. 
Dig og Tessie har været nogle skønne rejsekammerater.

-----------------------------------------------------------------------------

AWC 2019 i Turku
En helt fantastisk og uforglemmelig oplevelse.
Den vil jeg aldrig glemme.

Gabi var helt klart det største og mest fantastiske oplevelse.
Hun er bare for sej. Hun er total cool i alle situationer.
Hun overasker mig gang på gang på agility banen.
Hun er helt unik samt er en ener.
Elsker hende bare ubetinget.
Er så stolt af hende.



Hun løb så fantastisk godt.
To fejlfrie løb, et med 5 fejl og en disk.

Ja hun lavede en tyvstart i første løb, men derudover var det kun mig der 
lavede fejl og Gabi gjorde alt hvad hun fik besked på. Det kostede en del 
sekunder her og der. Ikke optimalt men vi gav max gas og vi nød hvert minut.

Se vores løb her:


Jeg lærte en masse af dette AWC og ved hvilke ting der skal trænes på når 
vi engang starter op med træningen igen efter vores pause.

En lille bitte fejlhandling eller krøllebølle på banen.
 - så er du væk. 

Stol på din hund. Send og kom afsted / løb.
Gør det du er god til og det du ved din hund kan.
Den skal sidde lige i skabet - Hver gang.
Træn agility i Haller, med rigtig meget larm.
Uha - Glæder mig allerede.

---------------------------------------------------------------------------

Jeg er meget ydmyg og stolt over, at vi igen blev udtaget til at 
repræsentere Danmark ved AWC for andet år i træk.
Det har været en fantastiske rejse med masser at skønne oplevelser. 
Jeg har nydt hvert minut og vil tænke tilbage på disse oplevelser 
med et smil på læben.

Jeg ved endnu ikke hvad 2020 vil bringe og om vi tilmelder os
Landsholdets bruttotrup. 
Men skulle jeg være så heldig at repræsenterer Danmark igen 
engang i fremtiden til et AWC, er jeg sikker på at jeg vil nyde hvert 
minut igen, som jeg har gjort både i 2018 og 2019.

----------------------------------------------------------------------------

Det har været fuldstændigt overvældende at møde så mange dejlige
 mennesker, samt få besøg af så mange fantastiske mennesker.

Jeg vil også gerne takke alle der var med i Finland for nogle skønne dage.
De danske supporterer, er fanme de bedste.

Også en stor tak til alle på og omkring Landsholdet. 
Det har været en fornøjelse at være i jeres selskab.

Stor tak til Mellem holdet, for fantastisk hold ånd.

Stor tak til Susanne og Thorleif for at være der for os 
samt for jeres store arbejde

Stor tak til dig Natasha for at gå med ved vores banegennemgange.
Det sætter jeg stor pris på.

Stor tak til jer, Scott og Dorthe for at optage mine løb. 
Det er jeg virkelig glad for.

Stor tak til jer, Sissel og Jens Ole samt alle de andre fotografer,
for alle de skønne billeder. Er så glad for dem.

Tak til dig Pia - Det var super forplejning du havde sørget for 
til Landsholdet.

Stor tak for hep og tilråb til jer der var i hallen når jeg løb.

Stor tak for alle skønne gaver, hilsner og beskeder.

Stor tak til dig Rudi - bare fordi du er dig.
Elsker dig.

Sidst og ikke mindst - Stor, stor tak til MAGTOR.
Tak fordi I er som I er. 

------------------------------------------------------------------------------


Gabi og jeg vil holde vinter pause nu - vi ses i 2020.





Tak Petra.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar