onsdag den 26. januar 2011

Træningen godt igang.


Så er træningen godt igang igen, både af Jari og Rockie men også i DcH Give. Jeg skulle bare lige starter et hvalpehold op for en træner i Give, men grundet nye udfordringen for vedkommende, fortsatter jeg som træner på holdet. Det er et super godt hold at træne, med mange dejlige H.F. samt følgende racer:
Gravhund x 2, Schnauzer, Westie, Cairn terrier, Lab. blanding, Labrador og Eurasier. Der er rigtig dejligt at træne hvalpe igen, kunne slet ikke huske hvor fedt det endeligt var. Om torsdagen træner agility holdene i Ridehallen i Give. Jari og Rockie træner med på let øvet/øvet holdet da jeg selv træner konkurrence holdet. Jari og jeg træner nede ved Sanne om tirsdagen på Fart og motivation, det er alletiders > Fart og sjov.  

Denne uge står på kursus hele ugen med mit arbejde, først på vagtplans kursus i mandags og onsdag, torsdag og fradag forhandler kursus, er helt ør i øverste etage he he. På søndag skal vi til årets første agility konkurrence, glæder mig helt vildt.


Rockie

Jari

Famke (Jari´s mor) og Sally.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar