fredag den 20. juli 2012

Jutlandia Cup.

Vores Jutlandia endte allerede onsdag.
Vi startede ellers så godt med gode løb både mandag og tirsdag.
Mandag > Trods en del sek. På balancen (faktisk ret mange). Havde vi nogle rigtig gode AG løb. Vi blev nr. 4. I AG 3 (ud af 35 hunde) og nr. 11 i AG åben (ud af 78 hunde). Vi blev disket i begge SP løb. Kom på podiet i AG 3.





Tirsdag > Var det hold og klasser. Vi blev disket i begge klasse løb, fede baner og vi gav den gas. Vi var fejlfrie i begge hold løb, super gode løb. Jeg ved ikke hvad nr. vi blev. Vores hold hed ”Den broget flok” og bestod af 3 Kromier og 1 dansk svensk. (Dorthe, Klaus, Mona og Jeg)
Onsdag > Der måtte jeg lige omkring Fredericia Sygehus fra morgenstunden af, da mine nyretal ikke var for gode. Så jeg måtte melde fra AG 3. Var tilbage ved tolvtiden. Sanne kom med frokost og vi hyggede os. Ved totiden skulle vi løbe SP 3. Der sluttede vores Jutlandia så. Vi havde et fedt løb, dog med en lille krøllebølle. Vi blev nr. 4. ud af 37 hunde. (Har jeg fået oplyst) Tak til dig Mona Lindhardt for at lege mig på podiet.



Tak for billederne Gitte Poulsen.

-----------------------------------------------------------------------







Tak for billederne Sanne Bækgård.
-----------------------------------------------------------------------

Men lige før det sidste spring gav det et kæmpe smæld i/omkring min hofte og jeg måtte til tælling. Jeg kunne ikke rejse mig, for den det gjorde ondt, så der lå jeg, nærmest inde på banen. Der blev ringet efter en ambulance. Jeg blev vartet op og alle var bare så søde og behjælpelige. Tak for det. Jeg var også skyld i forsinkelse af resten af dagens program – Sorry. Smiler. Sanne Bækgård tog sig af Jari og kørte ham hjem. Tak Sanne Bækgård.

Her ligger jeg så og venter på ambulancen. Ømt ikke :-)
Hvad skal man med fjender når man har sådanne venner hi hi.
Tak for billedet til Sanne Ammitzbøll.


Imens vi ventede, fortalte en Hollænder (ham på billedet med paraplyen) at jeg havde reddet hans drengs dag, hans største ønske var at se en dansk ambulance. Er glad for at kunne hjælpe med til det. He he. Ambulancen kom og jeg blev kørt til Vejle på skadestuen, en oplevelse som er svær at beskrive, det var med blandede følelser jeg tog derfra.
Jeg kom ikke i røntgen da jeg ikke var faldet og derved fået ondt med omvendt. Men fik smæld/smerter først og derefter måtte falde sammen på jorden. Jeg er unormal sagde lægen. Jo jo. Jeg havde ikke de symptomer der stod i bogen man skulle have. Jeg landede på gulvet på skadestuen da jeg skulle op at stå første gang og tårerne stod ud af hovedet på MIG. Av for f........... Stakkels sygeplejerske, hans kommentar til lægen var: Er du færdig med hende, hun kan jo hverken stå eller gå. Men jeg fik et par krykker med den besked at jeg ikke måtte støtte på benet så længe det gjorde ondt.

Sanne Bækgård hentede mig på skadestuen og kørte mig hjem. Jeg kunne ikke støtte på benet overhovedet og havde maget ondt i og omkring hoften samt havde meget voldsomme/smertefulde trækninger ned i låret. Var derfor lidt i vildrede.
Torsdag > Tog til min egen læge og hun sendte mig straks i røntgen på Give sygehus. De tog et hav af billeder, af tre omgange. Det var som om de ikke rigtig troede på at de ikke kunne finde noget brud. Men det var der gudskelov ikke. Så fedt. Men jeg måtte love at kontakte min egen læge og få en henvisning til en ultralyds scanning, for hun var ikke glad for at jeg havde så ondt og ikke støtte på benet. Er gjort og venter på en tid. Tak for den store hjælp Sanne Bækgård > Du er en ener.


Det kan godt være agility folket er tosset men det er de skønneste mennesker jeg kender. Modtog blomster og chokolade torsdag eftermiddag. Tusind tak til jer alle. Det varmede så meget.

Håber i alle får en fortsat skøn uge til Jutlandia trods alt det vand der er kommet, Rudi og jeg kigger ned til jer i morgen.

1 kommentar:

  1. Hej Susanne

    Håber du snart bliver frisk igen.
    Agility stævner er ikke det samme uden dit dejlige grin :O)
    Mvh Helle, Murphy & Spitfire

    SvarSlet