lørdag den 7. juli 2012

Siden sidst, bryllup mm.

Vi har nydt at holde træningsfri, der er da også blevet lavet lidt herhjemme :-)
Haven er blevet ordnet og det er blevet flettet en masse trække-tov og snore.



Jari hygger på fleece tæpperne når jeg fletter :-)

--------------------------------------------------------------------------

Susane & Henrik´s bryllup i Herning:

Sidste lørdag var vi til bryllup ved Susanne og Henrik. Sikken en brag af en fest. Alt var perfekt. Vi skulle være i kirken kl. 13.30, derefter på Hotel Eyde hvor festen skulle foregå. Det var en meget lang, med en super dag. Jeg kan desværre ikke prale med at det er det mit helbred er aller mest vild med, at sidde i for lang tid af gangen, er noget af det værste jeg kan byde min krop. Men det gik og det var en virkelig dejlig dag. Det bedste var at se hvor skøn en dag Susanne og Henrik havde. Endnu engang et kæmpe stort tillykke med den store dag til Burdeparret.







 





-----------------------------------------------------------------------

InDog:

I torsdags var Gitta, Maria og jeg oppe i InDog hallen. Fed træning og hyggeligt samvær. Rockie og Jari nød at komme af sted, jeg tror nok der er mig der nyder træningspausen mest, smiler.

------------------------------------------------------------------------




God sommer til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar