søndag den 10. november 2013

Jari og Easy til klubmesterskab i DcH Give.

Starter med Easy. Vi var med på begynder. (hvalpe agility).
Han løb to små baner. Han løb så godt og dahm han løb stærkt. Men godt vi ikke kunne blive disket, for jeg retter ham ikke hvis han løber ved siden af et spring. Han var så sej og jeg kan meget bedre holde til at løbe de små baner he he.
 
Er så stolt af min lille "stjerne uden hjerne".



 

 
 
Vi var kun en i mellem, så Easy vandt sin første "bling bling".
 
Elsker det udtryk han har.
 
----------------------------------------------------------------------------------
 
Jari gjorde rent bord i år, trods jeg ikke rigtig var på.
 
Agility:
 
I Agility glemte eg at gå banen som jeg ville løbe den, da jeg hjalp nogle af de andre. (Elsker det jo) Så vi fik 5 fejl da jeg ikke fik mig placeret rigtig ved et spring.
 
I spring løb vi et fint fejlfrit løb.
 
Så han blev nr. 1 i mellem samt klubmester 2013.
 
 
 
Rally:
 
Så skulle Jari gå Rally, han gik et fint program og fik 96 point ud af 100 point.
 
Han blev nr. 1 (klubmester)
 
 
 
Derudover fik han pokaler for:
 
 
De tre bedste resultater i agility, 2013.
 
 
Bedste placering ved DM 2013.
 
 
2 erindrings pokaler for 2012.

De tre bedste resultater i agility, 2012
Bedste placering ved DM 2012.



 
Glasskål for at have deltaget i flest kon. 2013.
 
 
2 fl. vin fra kreds 2 for at blive nr. 2 ved JYSK.
 
 
 
HAN ER SQU DA SEJ DEN LILLE KROMI.
 

 
 
Trods regn / kulde, var det en super hyggelig dag.
Alle konkurrencerne blev afviklet om formiddagen, så frokost, derefter for sjov konkurrence og præmieoverrækkelse.
 
Billeder fra "For Sjov"
 











 
Tak til Sanne B. for de dejlige billeder. 
Tak til alle for det gode humør og en hyggelig dag.
 

--------------------------------------------------------------------------------
 
Afslutning om aftenen:
 
Efter en lang og våd dag, kunne vi lige nå hjem med hundene mm. Før afslutning med fællesspisning, underholdning og sjov løb af staben kl. 18.00.
 
Lidt billeder fra en hyggelig aften:
 





 
Vi ses til Januar.


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar