mandag den 5. maj 2014

Hjælp, kan ikke følge med. Smiler.

Her i huset halter vi bagefter, tiden bare flyver af sted.

Jeg har været lidt træt, men nu er kræfterne ved at vende tilbage. Så dejligt. 
Vi har rodet omkring huset siden 1. august 2013 pga. en ny cykelstil der er blevet lavet. Nu er det ved at ligne noget, men vi er langt fra færdige.

Samtidig har der været lidt meget at se til på mit arbejde samt herhjemme. 

Jari og jeg var i Sverige hele påsken, i Albertslund forrige weekend og Hvalsø i denne. Så der er blevet pakket og pakket ud mange gange. Det er jo ikke fordi at det ikke er vildt hyggeligt og fedt at være af sted til Agility stævner sammen med en masse skønne mennesker. Jeg glæder mig hver gang vi skal af sted. Tror bare jeg har haft lidt for meget om ørene i marts og april.

Nu glæder mig som vild til vi skal til Italien til WAO på mandag.


Her lidt billeder:

Alt granitten bliver Grå/sort nå de har fået vand.



Næsten færdig.


6,8 tons granit er der skovlet ud.






Her kommer der græs.










Ikke færdig. He he.

-----------------------------------------------------------------------

2. påskedag havde vi hele familien til to x fødselsdag, vildt hyggeligt. 












Dejlige gaver :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar