søndag den 11. maj 2014

Lidt blandet samt Agility stævne i Ødis.

Uha uha kom lige en uge bagefter, ikke sjovt. Jeg troede mandag morgen at der var 14 dage til vi skulle til WAO i Italien, men nej der var KUN 7 dage. Dahm fruen fik travlt, både herhjemme og på arbejdet.

Men py ha, jeg nåede det hele. 

Ud over en travl uge har der gudskelov også været tid til at hygge med venner, fredag aften kom Bente og Jørgen med Kineser Mad, det var bare så hyggeligt. Næste gang er det vores tur.

-----------------------------------------------------------------

I går var hunden og jeg i Ødis til Landsdækkende agility stævne, dejlig dag sammen med alle de andre agility tosser.

Ødis havde nyt koncept med en lille rosset til alle der havde et fejlfrit løb, vildt sejt og en rigtig god ide. Mon ikke man kunne bruge det en anden gang. 
Godt gået Ødis-Bramdrup.

Easy løb fire rigtig gode løb, var dog ude af banen en enkelt gang og hilse på, men derudover var det godkendt. Smiler. Det blev til 3 disk og et fejlfrit i SP1 hvor han blev nr. 2.

Jari løb så godt, blev nr. 2 i AG3 med 5 fejl. Var fejlfri i både SP og AG åben, vandt AG åben og blev nr. 3 i SP åben. I SP3, hans bedste løb, træk jeg ham forbi et spring, jeg rettede ikke og vi blev disket. 

Seje Kromier.


Tak til Sanne Ammitzbøll for disse fine billeder af Easy:





Jari og Easy fine præmier:



-----------------------------------------------------------------------

I dag står den på rå hygge og pakning til WAO, jeg glæder mig så meget.

God søndag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar