mandag den 31. oktober 2011

Uge 43 og DKK Ribe.

Tiden flyver og bladene falder af træerne. Efteråret er kommet til Danmark og de levende lys skal vi have tændt, elsker det.



I tirsdags var der en lille konkurrence på Fart og motivations holdet og der kunne vindes guffer til H og H.F. Sanne havde sat en bane op vi alle skulle løbe, den hurtigste fejlfrie H. vandt. (I første løb) Jari vandt Go Jari, men det bedste var at i de to efterfølgende løb, forbedrede han sin egen tid hver gang. 2,5 sek ialt, det var squ okay. Rockie var til Rally O for 3. gang. Han syntes det er en fest og jeg er ved at fatte det, ok ikke alle skiltene er på plads, men mon ikke det kommer.

I lørdags havde jari og jeg en super hyggelig dag i Ribe med masser af fed humor, til tider den grove, så fedt. Ribes hundevenner havde atter engang fået arrangeret et super godt stævne. Også selvom der blev vandet en del mere vand end planlagt. Var alt klappet og klar, godt gået. Jari løb godt og i AG 3, vi blev nr. 2 og var 0,97 sek fra et AG cert. (Stort tillykke til Preben). I SP 3 blev vi nr. 4 (fejlfrit) og i SP 3 extra blev vi disket, da jeg mistede et skidt og derfor ikke nåede at lave et planlagt skift. Men Jari løb godt.

I ugens løb har sygehusene været besøgt en del, er jeg blevet klogere, no. Har lige været afsted igen i dag, så håber jeg ved mere i morgen vedr. hvilken behandling jeg skal i. Så hjælp mig meget gerne med at krydse alt hvad krydses kan.

Lige til sidst - Se lige den flotte artikel Eva Dinesen har skrevet om DM i Odder i DcH Bladet. Se side 24 og 25. Flot skrevet Eva.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar