mandag den 3. oktober 2011

Det er ikke skidt uden at det er godt for noget.

Lørdag var en af de dage. Jeg vågnede 1,5 kg tungere end jeg gik i seng, vand, vand og vand var forklaringen. Øv øv skulle havde været på eftersøgnings kursus med Rockie i Vejen men måtte melde afbud og kravle tilbage i seng > afvanding måtte der til. Jeg stod op ved 13.00 tiden og havde allerede der tabt det meste igen og havde det allerede meget bedre. Jeg har snart prøvet det så mange gange, så mon ikke jeg vender mig til det engang. No, tror det ikke :-)


Ved 14.00 var jeg lige på vej ud af døren, skulle ud at gå med hundene, da telefonen ringede. Det var en jæger der havde tabt sine solbriller under en jagt samme morgen. Så vi kørte derud i stedet. Da jeg havde fået alle oplysningerne, var det Rockies tur. Ca 400 - 500 m  fra start fandt Rockie solbrillerne. En meget glad ejer, solbrillerne havde han fået af sin søn, der havde haft dem med hjem til ham fra Afghanistan. Dejligt at kunne hjælpe og se glæden i anders øjne.

Var bare så stolt af min lille hund. Den gamle kan endnu :-)

Stolt Rockie med de fundne solbriller:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar