søndag den 1. april 2012

Blandede tanker og følelser.

Jeg viste faktisk ikke hvad jeg skulle give dette indlæg til overskrift, tankerne flyver igennem mit hoved, både gode og knap så gode og jeg har været hele følelsesregisteret igennem i den sidste uges tid. Så derfor overskriften.


Jeg må ikke lave noget så jeg keder mig virkelig meget, så meget så jeg er begyndt at male igen, ok det er da positivt. Derudover har jeg rendt på sygehuset i tide og utide. Samt mandet mig op til at tage til træning med Jari. Så dejligt at komme ud at tænke på noget andet.

-----------------------------------------------------------------------------------

190 års fødselsdag.

Jeg og tre af mine kollegaer fylder rund indenfor en måned og bestemte os for at gå sammen og at give mad, vin, øl, vand, kage mm i fredags fra kl. 13.00-16.00. Kl. 13.00 ringende overlægen og gav mig dommen > Siden i tirsdags er det kun gået endnu mere i den gale retning med mine nyretal. Det er noget rigtig hø og jeg er blev om medicineret virkelig voldsomt. Øv øv. Der knækkede filmen squ, så jeg måtte lige igennem en tudetur, det ligner mig ellers ikke, men mine skønne kollegaer / chef er så søde og omsorgsfulde, det kunne jeg slet ikke klare, så jeg måtte lige have lidt kold vand i hovedet før vi gik i gang. Det blev trods de svære Ods en fantastisk eftermiddag og jeg fik et flot gavekort til en tøjforretning på 500 kr. i gave. Forkædelse 100% > Så dejligt.

-----------------------------------------------------------------------------------

Blomster der ramte plet:

Da jeg kom hjem var der kommet den flotteste buket blomster fra en vidunderlig kvinde, med ønske om god bedring. Tusind TAK Kirsten, du drømmer ikke om hvor glad jeg blev, den kunne ikke været kommet mere belejligt.




-----------------------------------------------------------------------------------

I går fik jeg lavet bordkort mm til min fødselsdagfest, livet skal jo gå videre, så fest bliver der. Glæder mig så meget. Måske ikke til at feste igennem for mit vedkommende men til at være sammen med alle de dejlige mennesker der kommer.



Her lidt af farverne - resten røbes ikke :-)

----------------------------------------------------------------------------------

Agility Kursus:

 I dag har jeg været på Agility kursus i InDog hallen ved Ann.Britt sammen med DcH Harlev, det har været et kanont godt kursus, stor Ros til Ann-Britt og tak for skønt selskab til DcH Harlev. Jari løb fanme godt, han kan få mit humør helt i top. Fedt. Nu er jeg til gengæld også totalt færdig.



Stor tak til Ann-Britt for et kanont kursus :-)

---------------------------------------------------------

Lidt billeder af Jari fra i dag:













Se flere billeder fra i dag:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lige pt er Rudi er ved at lave mad, dahm jeg elsker den mand.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar