tirsdag den 10. april 2012

Påsken 2012.

Torsdag og fredag var Jari og jeg på kursus i InDog Hallen med Natasha. Super kursus, stor Ros til Nastasha. 36 forhindringer på en bane, det var sjovt at prøve, så slår koncentrationen og kondien ikke altid helt til. Jari gjorde det godt, var dog lidt i tvivl om hvad jeg ville have ham til ind imellem, forståeligt nok for det var jeg også selv. Smiler. Vi trænede fart, motivationen, små buer og distance træning mm. Lige hvad vi kan bruge. Nastasha går rigtig meget på i at rose hundene tit, det holder jeg meget af. Rockie var med deroppe om torsdagen, så vi fik trænet lidt Rally O ind imellem, det nød den gamle. Også en stor tak til de andre krusister for kanon selvskab. Samt til Lene og Gitta for at arrangerer det :-)


Se lidt video fra kurset her:






Rå hygge fredag aften, hårdt at være på agility kursus :-)

Da vi kom hjem fredag var min mor og Gert kommet, så der var dømt rå hygge.


--------------------------------------------------------------------------------



Lørdag var så dagen hvor min 40 års fødselsdag skulle fejres. Vi havde bestilt festen på Cafe Karlskov. Den perfekte fest. Stor Ros til Cafe Karlskov > Alt var perfekt. Jeg har fået så mange positive tilbagemeldinger, det glæder mig meget. TAK.  Samtidig er det jo vildt dejligt at kunne samle så mange dejlige mennesker, med den samme fede form for humor under samme tag. Havde helt ondt i maven af at grine.

Tak til jer alle, for at være med til at bidrage til, at det blev en dag/aften/uge jeg aldrig vil glemme.

Tak for ALLE de flotte gaver jeg har fået/modtaget, i ugens løb.
Tak for underholdningen, tak for sangene. Det er så vildt og dejligt > Smiler.
Tak til dig Sanne for at tage billederne, glæder mig til at se dem.


---------------------------------------------------------------------------------



Her en af de fine sangskjulere, det fineste Dannebrogs dækken. til Jari.
Det er min dejlige mor der har hæklet det :-)

------------------------------------------------------------------------------

Søndag var vi tidligt oppe, Annette og Kim samt min mor og Gert var her til morgenmad. Så hyggeligt. Jeg fik gennemgået alle gaverne, fik skabt et overblik. Der står gaver allevegne :-) De sidste gæster tog af sted ved kaffetid og vi tog en lille morfar. Mandag havde vi en hyggedag. God bag påske :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar