mandag den 23. april 2012

Man kan ikke få det hele.

Lørdag morgen kl. 04.00, op og mod DcH Støvring det gik. Super hyggelig dag i det Nordjyske. Jari og jeg laver ikke de store resultater, men den lille hund bare for sej. Han startede med at løbe et kanont SP Åben løb, havde den hurtigste tid men rev desværre en pind. I AG Åben disk, jeg fik han trukket forbi et spring og valgte at fortsatte, da han virkelig har fået god fart på. Det var det samme i klasse løbene, der valgte og også at bibeholde farten og glæden ved ikke at rette. Som sagt, man kan ikke får det hele.

Jeg kan godt mærke lige pt. at jeg får rigtig meget medicin, jeg har mange bivirkninger samtidig har jeg meget ondt i alle mine led og muskler. Der er ikke en god cocktail sammen med agility´en. Men det er de dejlige timer jeg bruger sammen men mine hunde og alle de skønne mennesker der gider at stå op kl. l... om morgenen for at komme ud at løbe agility, det holder mig oppe. Igen, man kan ikke få det hele, men man kan gøre nogle tilvalg, der er med til at gøre det hele meget sjovere og livet lidt nemmere.

Rockie mors "senior" stjerne reddede vores ære ved at løbe to fejlfrie løb, han vandt SP Åben og blev nr. 2 i ÅG Åben.











Fotos af: Heidi Wittrup Pedersen.
Mange Tak Heidi > Fantastiske billeder.


Vi var allerede færdige ved 15.30 tiden, rigtig dejligt at komme tidligt op i sommerhuset til min mor og Gert. Kaffe, snak, hygge, mad, lang gåtur, igen hygge samt få ondnet fødder mm. = Total forkælelse af to trætte hunde og en total færdig Qvind. Det er livet. Tak for to som altid dejlige dage til jer.

------------------------------------------------------------------------------

Søndag skulle vi til to x 70 års fødselsdag i Aså. Rudi måtte desværre melde fra, der er ungetid. Stort tillykke med begge fødseldagene til Jytte & Leo og tak for en vildt hyggelig dag. Dejligt at se hele den pukkelrykkede igen.




Stort tillykke til Jytte & Leo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar