onsdag den 4. april 2012

Fantastisk 40 års fødselsdag x 2.

Min fødselsdag startede allerede på Rockie´s fødselsdag i mandags, da vi havde lidt godt med over i DcH Give, det var så hyggeligt. Rockie fik det største kødben af Gitte og Marlene, det var næsten ligeså stort som ham, han fik det hurtigt pakket op og gik i gang, sikke en fest. Fik de dejligste gaver.

Tusind tak for gaven til jer alle samt for en skøn dag.



Fødselsdagsbarnet og Mille.


 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da jeg vågnede i morges havde jeg en fantastisk følelse i kroppen og var lige nød til at nive mig selv i armen, jo jo der var god nok, jeg var vågen. Jeg har sovet så godt i nat, det er så længe siden jeg har prøvet det, at det var lige før at jeg ikke troede at det kunne lade sig gøre. Så dejligt.

Jeg havde den mest fantastiske dag i går. Den startede med hygge med Rudi og hunden. Annette kom ved 9 tiden med rundstykker, gaver og mange dejlige hilsner. Ved middagstid var det morfartid, 2 timer, det er livet. Så kom Sanne til kaffe, så hyggeligt. 

Rudi kom hjem med 40 røde roser, de er bare så flotte.


 Så gik turen ned til Sannes Hundecenter, Jari og jeg skulle træne fra kl. 17.00-18.00 derefter havde Rockie og Jeg inviteres til lidt fødselsdag fra kl. 18.00-20.00. Det var vildt hyggeligt og dejligt at se så mange der kom. Fik så mange flotte gaver, Mange mange tak til jer alle. kl. 20.30 måtte jeg overgive mig, der var total færdig, så mange dejlige oplevelser på en dag tager mange kræfter. Nok derfor jeg sovet så godt i nat :-)

Helle havde sat en masse billeder op rundt på hele Centert af Rockie, Jari og jeg med fødselsdagshilsner på - hvor er de gode - Mange TAK Helle.


Se billeder fre de to dage Her:
http://dk.fotoalbum.eu/Kromipower/a688796/1

---------------------------------------------------------------------------

Hilsnerne væltede ind hele dagen, opkald, smsér og på FB. Helt vildt så mange der sendte mig en tanke. Jeg er så stolt og vildt glad for hver og en. Tusind TAK allesammen, i var med til at gøre min 40 års fødselsdag til en uforglemmelig dag, som jeg vil mindes i mange år.


Til sidst en STOR tak til Vera og Gunnar for de flotte lagkager.
Samt en stor tak til Sanne og Thomas for lån af lokaler.

----------------------------------------------------------------------------


God Påske til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar