fredag den 22. juni 2012

7 dage i en uge - er ikke nok.

De sidste par måneder har der virkelig været meget at se til i det lille hjem.
Vi har været af sted til agility konkurrencer hver weekend siden den 28. og 29. april. Vi har overnattet i Telt, på vandrehjem eller hotel mm. 5 ud af 8 weekender. En tur til Belgien. Arbejdet skal passes. Indsamling af gaver samt finde stande og sponsorer til dette års DM i DcH regi. Runde fødselsdage. Mm. Nu forstår jeg bedre hvorfor vores hus ligner noget der er løgn. He he.

I denne uge gik vi fra til en velfortjent sommerferie i DcH Give, vi havde den mest hyggelige afslutning i tirsdags på agility holdene. Hvor er de ny hunde og deres påhæng, hi hi, bare for seje. Hatten af for dem. Ja ja de gamle hunde og deres senior påhæng gav den også bare Max gas, det er en fornøjelse at være en del af. 

Vi holder også sommerferie nede ved Sannes Hundecenter. Det er så dejligt, nyder der faktisk rigtig meget. Det skal blive godt med en lille pause. Mon ikke jeg kan nå lidt herhjemme så. Smiler.

Nu vil jeg bare nyde:

Livet.
Sommeren, hvis den kommer igen.
4 dags agility kursus.
Det kommende bryllup vi skal til. (Susanne og Henriks)
Julandia Cup.
Min sommerferie.
Mit hjem og min kære.


Nu med øl bænk, hvor Rudi´s er stavet rigtig:


Min mor lånte den i anledning af det var hendes fødselsdag, den dag de var nede at bytte ryggen om :-)



Jari og hans aller bedste ven Gert :-)



Mine to dejlige hunde, som gør livet til en fest :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar