lørdag den 30. juni 2012

Uge 26 > Uge kursus i Ødis.

Det er anden gang vi er med på uge kursus. 4 dage med Agility. Så fedt.

I år var det Johanna, Tanja og Christian der var instruktører. 

    

Super undervisning med nye og gode handlings metoder samt mange gode fif.
Stor Ros til jer alle tre.

Jari og jeg var på hold med Sara, Gitta, Marianne og Bent, det eneste Mellem hunde hold der var, resten var store hunde. Et rigtig godt hold, med masser af sparring, sjov og spas.






Som sidst var forplejningen til UG+, godt vi skulle løbe så meget ellers skulle vi have været på kur i uge 27. Hi hi.

Jari klarede alle dage så flot, fart, koncentration og vilje, hvor var han sej.




Stor TAK til jer alle for en skøn uge, jeg glæder mig allerede til næste år, samt en stor TAK til Ødis for endnu et kanont kursus.








Jeg har lagt en del billeder fra onsdag og torsdag ind på min Facebook profil under billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar