mandag den 18. juni 2012

Albertslund.

Super hyggelig weekend i Albertslund. Vi, Maria og jeg samt hundene kørte derover fredag, vi landede på pladsen kl. 20.00 ca. og nåede lige at slå vores telt op inden den første byge kom. Stævneteltet fik vi også slået op, imellem bygeren :-)

Rudi og Rockie var hjemme > senior hygge og en 50 år fødselsdag.

Stort tillykke med de 50 år Susanne K.

Lørdag skulle jeg først løbe til middag, så der var god tid til :-)
Det var som om Jari lige skulle vågne hi hi. I AG åben sneg der sig en lille feltfejl ind (balancen spøger stadig), i SP åben var han fejlfri, i AG 3 var vi fejlfrie men brugte meget tid på balancen samt meget tid ved en af tunnelerne, jeg var blev væk for Jari, det så nu sødt ud, smiler. Så vi fik 0,20 sek. i tidsfejl. I ekstra klasserne løb han forrygende, vi blev disket > fejl 40, det kan hunden jo ikke gære for. I Hold løbet rev han den første pind, men rigtig godt løb.

Super dag, men hold da op hvor var vi trætte da vi var færdige kl. ca. 18.00. Så aftene stod på total rå hygge. To glas vin og vi faldt døde om > Smiler.




Billeder fra aftrensturen:





Søndag skulle vi løbe fra morgenen af. Dejligt. Der var Jari bare på. Vi blev disket i SP 3, fejl tunnelhul. Kanont løb. I AG 3 fik vi 5 fejl, min fejl, holdte ham forlænge ved et tunnelhul, så han løb forbi. Flot. I AG åben fejlfri og nr. 6. I SP Åben frejfri og nr. 8. Super gode løb :-) Så Dejligt.

Hold > Der var vi fejlfrie, Dream Team of Kromis ligger nu samlet nr. 1 til årets Hold.

Kl. 18.00 kørte vi fra Albertslund og meod Give. Hvor er man da bare mør efter en så lang men sk.... hyggelig weekend. Vind og vejr gør også sit, men følte mig som en på firs da jeg kom hjem.

Tak for en super hyggelig weekend Maria, har helt ondt i mavemusklerne af at grine. Tak for super godt selskab til jer alle. Trods bygerne, det våde telt mm. var det en super skøn weekend.


Disse billeder ar taget af Tina Lander, Tak Tina:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar